Härlig helg

Hejhej hur har ni haft? Helgen är inte slut än men jag "jobbar" imorgon så idag är min sista ledighet "utan hästarna". Tänkte i alla fall sitta på altanen ikväll med ett glas vin om det fortsätter vara så här fint väder ;)

Varit i Skåne, västkusten och firat påsk med familjen, mysigt!

Var på stan och loppis och second hand butiker igår med mamma och syster, men jag köpte inget.. Ovanligt! Lite chockad..men på Sistone har jag bara tyckt det är roligt att köpa till hästarna eller Ridkläder.

Fast just nu känner jag att mitt sug efter vanliga kläder stiger fram, vill ju ha fina fräscha kläder till våren ! Har köpt några nya kläder från hm under veckan som jag visar sen om ni vill se? =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0